Dé smartphone, tablet en laptop reparatiespecialist

Vandaag 25 mei zijn wij tot 18.00 geopend.

Happy people

WesimplymakepeoplehappyBij Smartrepair draait het om meer dan alleen een goede, snelle reparatie aan een laptop, smartphone of tablet. Het gaat ook om de service en het meedenken met onze klanten. We willen iedereen zo goed mogelijk en op een prettige manier verder helpen. Smart service with a smile.

Of het nu gaat om een reparatie, advies over nieuwe smartphones, de aanschaf van passende accessoires, software tips of andere aanbevelingen… We simply make people happy. Dát is onze insteek en we zoeken medewerkers die zich daar ook sterk voor willen maken.

More happy people

Smartrepair gaat de wereld veroveren en we beginnen dit jaar gewoon eerst maar eens met Nederland. We zijn een club enthousiaste en ambitieuze mensen die het verschil willen maken. Met een verrassend prettige service, met een open en eerlijke aanpak, met alle aandacht voor de klant. Smart service with a smile – dat is ons motto en we zoeken nog (meer) mensen die daarbij passen. Bent of kent u iemand waar onze collega’s en klanten blij van worden? Dan horen we het graag.

 

 


Vacatures

Vacature Medewerker Klantenservice (FT)

Vind jij het leuk om in een snelgroeiende organisatie klanten telefonisch en per mail te helpen? En vind jij het ook belangrijk om de verwachtingen te overtreffen? Lees dan snel verder!

SWOOP is één van de snelstgroeiende bedrijven in zijn soort en is gespecialiseerd in Refurbished Devices en alle services daaromheen. Als jong en dynamische organisatie zoeken we regelmatig mensen die graag hun steentje bijdragen. Als Medewerker Klantenservice ben je één van de belangrijkste peilers van de organisatie.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Verwerken van (aan)vragen via mail, telefoon en live chat;
  • Verwachtingen overtreffen van de klant (service is bij ons nr 1);
  • Klanten voorzien van (extra) informatie over de producten;
  • Dienstverlening en meerwaarde van het bedrijf overbrengen;
  • Klachtenafhandeling en feedback verwerken.

De werktijden zijn van 9.00 tot 18.00 en je wordt minimaal 1 zaterdag per maand ingezet. De andere dagen zijn bespreekbaar.

Voor de vacature van medewerker klantenservice zijn wij op zoek naar kandidaten die zich herkennen in de volgende zaken:

  • Beschikt minimaal over een afgeronde MBO niveau 4 opleiding.
  • Minimaal twee jaar recente ervaring met klantenservice;
  • Sterke affiniteit met Mobile Devices en hebt hier een bovengemiddelde basiskennis van.
  • Woont binnen een straal van 20 km van Den Bosch.
  • Beschikbaar binnen de genoemde werktijden en bereid om minimaal 1 zaterdag per maand te werken.

Ben jij de ideale kandidaat voor de vacature van medewerker klantenservice dan biedt Swoop jou:

  • Een uitdagende baan binnen een jong en snel groeiend bedrijf.
  • Werk in een super gezellig team.
  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
  • Marktconform salaris.

Dus heb je interesse, mail ons dan jouw CV en motivatie en wie weet kom jij binnenkort ons team versterken.

Swoop is één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland met veel groeiambities. Als service specialist vinden we het belangrijk de verwachtingen van klanten te overtreffen. Naast het streven naar een uitmuntende service geloven wij in het tweede leven van gebruikte elektronica met de zelfde beleving als een nieuw product. Swoop is dan ook gespecialiseerd is de volledige productlevenscyclus van mobile devices. Dit betekent van verkoop van een refurbished device tot en met de recycling van oudere modellen.

Bij Swoop heerst een open cultuur waarbij we het belangrijk vinden dat mensen zichzelf kunnen zijn. Een informele en professionele sfeer is de basis. De medewerkers van Swoop zijn ondernemende mensen die snel kunnen schakelen, open staan voor elkaars ideeën en bovenal geloven in de bedrijfsvisie. Swoop medewerkers willen de beste zijn.


Vacature Teamleider Klantenservice

Weet jij wat er nodig is voor een 9+ klantenservice? Op zoek naar een baan waarbij je aan jouw eigen team mag gaan bouwen? Lees dan snel verder!

SWOOP is één van de snelstgroeiende bedrijven in zijn soort en is gespecialiseerd in Refurbished Devices en alle services daaromheen. Als jong en dynamische organisatie zoeken we regelmatig mensen die graag hun steentje bijdragen. Als teamleider klantenservice ben je een meewerkend voorman/vrouw die het juiste voorbeeld geeft en andere teamleden helpt ontwikkelen.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Borgen van klanttevredenheid, imago en service van de organisatie.
  • Aansturen van en meewerken met een groeiend team van circa 3 medewerkers.
  • Verwerken van (aan)vragen via mail, telefoon en live chat;
  • Verwachtingen overtreffen van de klant (service is bij ons nr 1);
  • Klanten voorzien van (extra) informatie over de producten;

Je werkt dus voornamelijk mee en stuurt daar waar nodig bij. Natuurlijk is er ruimte in jouw planning om verbeterpunten in het proces door te voeren. De werktijden zijn van 9.00 tot 18.00 en je wordt minimaal 1 zaterdag per maand ingezet. De andere dagen zijn bespreekbaar.

Voor de vacature van medewerker klantenservice zijn wij op zoek naar kandidaten die zich herkennen in de volgende zaken:

  • Beschikt minimaal over een afgeronde MBO niveau 4 opleiding.
  • Fulltime beschikbaar.
  • Aantoonbare en voldoende ervaring in een leidinggevende rol binnen een afdeling klantenservice.
  • Sterke affiniteit met Mobile Devices en hebt hier een bovengemiddelde basiskennis van.
  • Woont binnen een straal van 20 km van Den Bosch.
  • Beschikbaar binnen de genoemde werktijden en bereid om minimaal 1 zaterdag per maand te werken.

Ben jij de ideale kandidaat voor de vacature van teamleider klantenservice dan biedt Swoop jou:

  • Een uitdagende baan binnen een jong en snel groeiend bedrijf.
  • Werk in een super gezellig team.
  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
  • Marktconform salaris.

Dus heb je interesse, mail ons dan jouw CV en motivatie en wie weet kom jij binnenkort ons team versterken.

Swoop is één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland met veel groeiambities. Als service specialist vinden we het belangrijk de verwachtingen van klanten te overtreffen. Naast het streven naar een uitmuntende service geloven wij in het tweede leven van gebruikte elektronica met de zelfde beleving als een nieuw product. Swoop is dan ook gespecialiseerd is de volledige productlevenscyclus van mobile devices. Dit betekent van verkoop van een refurbished device tot en met de recycling van oudere modellen.

Bij Swoop heerst een open cultuur waarbij we het belangrijk vinden dat mensen zichzelf kunnen zijn. Een informele en professionele sfeer is de basis. De medewerkers van Swoop zijn ondernemende mensen die snel kunnen schakelen, open staan voor elkaars ideeën en bovenal geloven in de bedrijfsvisie. Swoop medewerkers willen de beste zijn.


MENU