Dé smartphone, tablet en laptop reparatiespecialist

Vandaag 18 december zijn wij tot 18.00 geopend.

Opsturen

Is er geen Smartrepair vestiging bij u in de buurt of lukt het u niet om langs te komen? Dan kunt u uw smartphone, tablet of laptop ook naar onze vestiging in Almere opsturen. Binnen 24 uur na ontvangst** stuurt Smartrepair uw toestel alweer gerepareerd retour.

Hoe werkt het?

Stap 1 :Vul onderstaand de gegevens in en print het opstuurformulier.

Stap 2 :Verpak het defecte toestel samen met het opstuurformulier in een goed beschermde envelop of doos.

Stap 3 :Noteer onderstaand adres op de verpakking:

Smartrepair Almere
Spoordreef 20B
1315GP Almere

Stap 4 : Breng het pakketje naar het postkantoor en stuur het aangetekend naar ons toe.

Onderzoek en reparatie

Na ontvangst van het pakketje gaan onze monteurs direct met uw toestel aan de slag. Ze onderzoeken (gratis) wat er exact aan de hand is, hoe ze het defect kunnen verhelpen en wat de kosten daarvoor zijn. Voordat ze met de reparatie starten, nemen ze contact met u op om duidelijk af te stemmen wat ze voor u kunnen betekenen en wat de prijs daarvoor is. Als u daar akkoord mee gaat, repareren ze uw toestel en kunnen ze het binnen 24 uur na ontvangst alweer terugsturen.


1 Wat wilt u laten repareren?

*
Gelieve uw merk hier aan te geven
Gelieve uw type hier aan te geven
Gelieve uw probleem hier aan te geven

2 Contactgegevens

Voornaam *
Achternaam *
Straat + huisnummer *
Postcode *
Plaats *
E-mailadres *
Telefoon *

4 Aanvullende opmerkingen

Kortingscode


Toegangscode

Als u liever geen toegangscode afgeeft, zouden wij het toestel graag zonder gegevens ontvangen. Dit kan via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle gegevens en instellingen.

Let op: Maak vooraf wel een back-up.

Veelgestelde vragen

Wat kost het onderzoeken en repareren van mijn toestel?
De tarieven voor reparatie zijn afhankelijk van het type toestel én het defect. Op deze site kunt u per merk en model al bekijken wat de prijzen zijn.

Wat zijn de verzendkosten?
Smartrepair rekent € 7,95 voor het (aangetekend en verzekerd) terugsturen van uw toestel.

Hoe moet ik mijn toestel verzenden? 
Zorg ervoor dat u uw toestel veilig en goed beschermd verzendt. Als u het pakketje aangetekend verstuurt, krijgt u een officiële bevestiging op het moment dat wij het apparaat ontvangen.

Wat is de reparatieduur?
Als Smartrepair uw toestel ontvangt, nemen wij binnen enkele uren al contact met u op. We hebben uw toestel dan al onderzocht en kunnen dan met u afstemmen wat de reparatiekosten zullen zijn. Als u daar akkoord mee bent, kunnen we in vrijwel alle gevallen ervoor zorgen dat we uw toestel binnen 24 uur (na ontvangst) gerepareerd terugsturen.

Krijg ik garantie op de reparatie?
Ja, u krijgt standaard twaalf maanden garantie op de reparatie en het nieuwe onderdeel.

Kunnen jullie mijn toestel ook op komen halen?
Ja, dat kan. Voor onze Ophaalservice werken wij met PostNL.

*Bij een laptop onderzoek zijn de kosten van visueel onderzoek gratis. Bij demonteren en verder onderzoek wordt er € 39,- gerekend.
**Mits onderdelen voorradig zijn.

MENU